— Med Invo kan de ulike rollene gå inn og se alt som er gjort på saken, status og lignende, slik at de får gjort jobben sin mer effektivt.
Før Surofi implementerte Invo lagret de ofte ting i arkivskap eller i permer. Da de så behovet for å digitalisere dokumentstyringen, falt valget på Invo, etter anbefaling fra en IT-partner.
Surofi har benyttet Invos løsninger siden 2017, og er godt fornøyd med at de har fått struktur på arkivsystemet. Vigdis Torheim, kontrollansvarlig i Surofi, forteller at håndtering av saker og lignende, har blitt mer effektivt etter at de startet med Invo.
— Det er krav til forvaltning og arkivering av saker, og det hjelper Invo oss med. Samtidig er det ikke slik at en ansatt følger opp samme sak i hele livsløpet, da ansatte har ulike roller og ansvarsområder. Med Invo kan de ulike rollene gå inn og se alt som er gjort på saken, status og lignende, slik at de får gjort jobben sin mer effektivt, forklarer hun.
Torheim trekker også frem at dette er spesielt positivt for styremedlemmene, da de ofte er eksterne.
— Med Invo får vi også delt tilganger med styremedlemmer, som gjerne er eksterne parter. De kan gå inn i systemet og lese saker som er relevant for dem, eller oppdatere seg før møtene. Det er positivt, og gjør at alle kan stille forberedt, fortsetter hun.
— Med Invo kan de ulike rollene gå inn og se alt som er gjort på saken, status og lignende, slik at de får gjort jobben sin mer effektivt.