Du søkte på:

Fant du ikke det du søkte etter? Ta gjerne kontakt med oss!

Fra perm til digitalisert arkiv med Invo  

Før Surofi implementerte Invo lagret de ofte ting i arkivskap eller i permer. Da de så behovet for å digitalisere dokumentstyringen, falt valget på Invo, etter anbefaling fra en IT-partner.  

 

Surofi har benyttet Invos løsninger siden 2017, og er godt fornøyd med at de har fått struktur på arkivsystemet. Vigdis Torheim, kontrollansvarlig i Surofi, forteller at håndtering av saker og lignende, har blitt mer effektivt etter at de startet med Invo.  

 

— Det er krav til forvaltning og arkivering av saker, og det hjelper Invo oss med. Samtidig er det ikke slik at en ansatt følger opp samme sak i hele livsløpet, da ansatte har ulike roller og ansvarsområder. Med Invo kan de ulike rollene gå inn og se alt som er gjort på saken, status og lignende, slik at de får gjort jobben sin mer effektivt, forklarer hun.  

 

Torheim trekker også frem at dette er spesielt positivt for styremedlemmene, da de ofte er eksterne.  

 

— Med Invo får vi også delt tilganger med styremedlemmer, som gjerne er eksterne parter. De kan gå inn i systemet og lese saker som er relevant for dem, eller oppdatere seg før møtene. Det er positivt, og gjør at alle kan stille forberedt, fortsetter hun.  

 

— Med Invo kan de ulike rollene gå inn og se alt som er gjort på saken, status og lignende, slik at de får gjort jobben sin mer effektivt.

 

Vigdis Torheim
Kontrollansvarlig

Søk og gjenfinning forenkler arbeidshverdagen 

 

De ansatte i Surofi er glad for å ha dokumenter og informasjon lett tilgjengelig. Her trekkes blant annet muligheten for søk og gjenfinning i løsningen frem. 

 

— Med søkefunksjonen kan du søke opp historiske dokumenter og informasjon, og med Invo blir den enkel å gjenfinne. For å utnytte systemet på riktig måte er det viktig at brukerne navngir dokumentene godt, slik at det er enkelt å søke opp igjen, men her synes jeg vi er flinke, sier Torheim.  

 

Fremover skal de benytte potensialet som ligger i Invo ytterligere ved å integrere andre systemer inn i løsningen. Dette skal sikre mer automatiserte prosesser. Vi gleder oss til veien videre.  

Kontakt oss

Nysgjerrig på hva vi kan hjelpe deg med?

Fyll ut skjemaet, så tar vi kontakt!