Ledig stilling: Account Manager

Vi søker etter en person som ønsker utfordringer og som har lyst til å være med å bygge teamet vårt videre.

Du vil jobbe med digitalisering av arbeidshverdagen for spennende kunder over hele landet, og på sikt internasjonalt.

Du har gode salgsegenskaper og vet hva som kreves for å skape og opprettholde gode kunderelasjoner. Det er viktig at du har god forretningsforståelse, jobber målrettet og er løsningsorientert.

Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner, både muntlig og skriftlig, er avgjørende for å lykkes.

Søknadsfrist: Snarest

Arbeidsoppgaver

  • Salg av Invo sine løsninger til nye kunder og forvaltning av egen kundeportefølje
  • Planlegging og gjennomføring av salgsaktiviteter
  • Gjennomføring av salgsmøter med grunnleggende analyse av kundens behov
  • Forhandlinger
  • Ansvarlig for eget salgsbudsjett

Ønskede kvalifikasjoner

  • Høgskole- eller universitetsutdannelse
  • God forretningsforståelse og analytiske evner
  • Minst 2-3 års erfaring med løsningssalg
  • Dokumenterte salgsresultater
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på både norsk og engelsk

Vi kan tilby

  • Spennende og varierte arbeidsoppgaver
  • Gode utviklingsmuligheter
  • Godt arbeidsmiljø
  • Konkurransedyktige betingelser
  • God pensjons- og forsikringsordning
  • Moderne lokaler sentralt i Oslo

Opplysninger/søknad:

For nærmere informasjon om stillingen kontakt Capus ved Partner Arne Underdal-Loktu tlf  91 13 14 14 eller mail al@capus.no, eller Researcher Ida Samuelsen på tlf 99 42 83 81 eller mail is@capus.no. For å vise din interesse må du søke via linken «Søk på stillingen«. Du skal da fylle ut et kort skjema med personalia, samt laste opp søknad og CV.

Henvendelser behandles fortløpende og konfidensielt.