INVO Sak

INVO Sak

Invo Saksbehandling gir dere et enkelt, dynamisk og effektivt saksbehandlingssystem i SharePoint.

 

Invo Saksbehandling er en standard modul for sakshåndtering integrert med MS SharePoint / Office 365.

 

 


icon

Gi dine brukere tilgang til all kritisk informasjon og dokumentasjon i ett vindu. Med integrasjon mot Office 365, sikrer organisasjonen en effektiv samhandlingsplattform på alle sakene tilknyttet virksomheten.

 

Dette får du:

  • Saksbehandling på én og samme flate - direkte i SharePoint
  • Mulighet til å behandle saker og svare med integrert Outlook klient
  • Oversikt over alle saker med status
  • Tilgangsstyring
  • Nøkkelinformasjon, dokumenter, e-poster, oppgaver og historisk data samlet en plass
  • Tilgang til pre-definerte maler og standardtekster med autofletting
  • Dynamiske visninger og automatisk lagring
  • Unikt saksnummer sikrer automatisk lagring av inngående- og utgående henvendelser på saken
  • Full oversikt over statusrapporter
  • Tett integrasjon mot Office 365 med Single Sign-on
  • Invo Move

 

Brukeren får tilgang til all relevant informasjon tilknyttet en sak i ett vindu. I et intuitivt grensesnitt som oppdateres dynamisk, vil brukeren få en total oversikt og mulighet til å utføre flere arbeidsoppgaver samtidig. Det er enkelt å holde styr over prosessene/stadiene og oppfølgninger som skal gjøres på sakene. Dette medfører til at saksgangen er kvalitetssikret fra start til slutt.

 

Antall klikk går betraktelig ned med dynamiske visninger og automatisk lagring i feltene. Behandlingstiden blir redusert som følge av at brukeren kan benytte seg av pre-definerte maler og standardtekster med fletting av saks- og kontaktinformasjon, samt brukerstyrte signaturer.

 

Invo Sak gjør det enkelt for organisasjonen å fange all dokumentasjon tilknyttet virksomheten med standardintegrasjoner mot Microsoft Office og Outlook. Med et unikt saksnummer, arkiveres alle inngående- og utgående henvendelser direkte på saken. Med Invo Move, kan saksbehandlingen håndteres direkte fra Microsoft Outlook.

 

I Invo Sak, er det også enkelt å styre tilganger og rettigheter. Tilgangene kan styres på overordnet nivå tilpasset rollene i virksomheten eller på utvalgte saker.

 

Invo Sak genererer standard rapporter i løsningen som gir en god kontroll over registrerte saker per enhet samt fremdrift på sakene.

 

Invo Sak er en generisk modul og kan benyttes for å dekke flere arbeidsprosesser i en organisasjon, være seg support, reklamasjon, ordre/bestillinger og generelle henvendelser.


TILGJENGELIGE ADD-ONS


icon

Add-Ons

INVO Brreg


Invo Brreg er et integrert verktøy i Invo Solution hvor bedriften din kan hente juridisk riktig informasjon på alle selskap (kunde og leverandører) direkte fra Brønnøysundregistrene.

Online Demo

Bestill demo.

"Effektiv sakshåndtering, mer fornøyde medlemmer"

Håvard Lohne

Kommunikasjonsrådgiver , Finansforbundet

For mer info +47 70 13 21 12 eller salg@invo.no