Invo gjør hverdagen mer strukutrert
Når Bakke Leiligheter AS valgte Invo, var det fordi systemene oppfylte bedriftens krav til dokumenthåndtering, samtidig som det var brukervennlig og effektivt.
– Vi valgte Invo av flere grunner. Vi ønsket et enkelt system som alle ansatte kunne bruke for å skape struktur og orden. Samtidig ser vi at Invo løser flere av behovene våre. Vi får bedre struktur i prosjektene, og vi kan enkelt lagre e-poster og annen korrespondanse, sier daglig leder Arild Finstad i Bakke Leiligheter AS.
I tillegg til Invo Connect og Invo Prosjekt, benytter Bakke seg av Invos malbibliotek og kvalitetssystem.
– Med Invo Malbibliotek får vi alle maler samlet på et sted, og vi sikrer at malene som brukes alltid er oppdatert og korrekte. Vi ser også stor nytte av å ha enkel tilgang på kvalitetssystemet vårt. Gode og oversiktlige systemer reduserer sannsynligheten for feil og gir en mer sømløs arbeidsflyt, fortsetter han.
Etter å ha benyttet Invo i 2 år, ser Bakke tydelig hvilke gevinster de har hatt ved å bruke løsningene.
– Vi merker at de ansatte trives godt med struktur og orden, det bidrar jo Invo i stor grad til å skape. Det også er enkelt å navigere seg frem til informasjon. I tillegg kan e-poster lagres med få klikk, noe som også sparer oss for mye tid, forklarer Finstad.

– Vi merker at de ansatte trives godt med struktur og orden, det bidrar jo Invo i stor grad til å skape. I tillegg er det enkelt å navigere seg frem til informasjon. Dette kombinert med at e-poster kan lagres med få klikk, sparer oss for mye tid.