Du søkte på:

Fant du ikke det du søkte etter? Ta gjerne kontakt med oss!

Hvordan finne et felles system som de ansatte bruker? 

Svaret er egentlig ganske enkelt, men likevel vanskelig. Det må selvsagt være brukervennlig. Og det må være enkelt nok til at de ansatte er villig til å endre på opparbeidede vaner. Prosessen må med andre ord bli den foretrukne måten å jobbe på. 

Dette høres enkelt ut i teorien, men gammel vane er vond å vende. Samtidig må man som bedrift finne de systemene som faktisk fungerer best i praksis. Og det er her vi i Invo har løsningen for deg.   

Invo utvikler moduler som er integrert med Microsoft365 og SharePoint, med mål om å forenkle de ansattes hverdag, automatisere rutiner og strukturere all informasjon gjennom én brukervennlig arbeidsflate. Felles for alle modulene er at det skal være enkelt å bruke, og det skal være raskt uansett om det er Invo Connect hvor du kan lagre e-poster med ett klikk eller Invo Dokumentsenter hvor du får du en “klassisk” filserver i skyen, som sikrer enkel gjenfinning av dokumenter med et godt integrert søk. Du kan lese mer om de ulike modulene her.   

Rask oversikt over prosess og maler 

Har bedriften flere ulike prosesser og maler, så vil man for eksempel ha god nytte av Invo Kvalitetssystem. Med kvalitetssystem har du full visuell oversikt over ulike prosesser, maler og retningslinjer i bedriften, uansett hvor i Invo du står. Et kvalitetssystem kan sikre at de ansatte faktisk følger prosessene som er satt og bruker systemene dere har betalt for. Kvalitetssystemet bygges og tilpasses din bedrift, og gir deg muligheten for å samle relevant dokumentasjon i en oversiktlig løsning, slik at de ansatte til enhver tid vet hva de skal gjøre.   

Med Invo Kvalitetssystem, vil du også ha Invo Start som er felles for alle Invos løsninger. Invo Start fungerer som en startside og inngangsport til øvrige moduler og systemene du bruker. Sentralt i Invo Start står et kontakt- og selskapsregister, hvor du får tilgang til kontaktinformasjon, filer og e-poster som er lagret på kontaktpersonen eller selskapet. Dette gjør det enkelt å gjenfinne relevant informasjon.  

Bruke mindre tid på teknisk knot 

For å bli den foretrukne måten å jobbe på, må systemene fungere når du trenger dem. Man skal slippe å bruke tiden sin på teknisk knot. Derfor må systemene til enhver tid være oppdatert og fungere optimalt, slik at man unngår irritasjonsmomentet ved at ting feiler. Bruker du Invos standardløsninger, trenger du ikke å tenke på eventuelle oppdateringer og endringer fra Microsoft. Invo sørger for at det fungerer når du trenger det.  

Er du interessert i å høre mer om hvordan våre løsninger kan gjøre arbeidshverdagen lettere, kan du kontakte oss for en gratis demo.    

Kontakt oss

Nysgjerrig på hva vi kan hjelpe deg med?

Fyll ut skjemaet, så tar vi kontakt!