«Ett klikk»-løsning for arkivering og e-posthåndtering for SharePoint og Teams.

Invo Connect tar over manuelt og tidkrevende arbeid rundt lagring av filer og e-poster mot SharePoint og Teams, ved hjelp av smart maskinlæring. Alt styres fra én felles arbeidsflate i Outlook, slik at bedriften kan sikre høy kvalitet og effektivitet på samarbeid, arbeidsflyt og beslutningsprosesser.

Invo Connect er en sømløst integrert løsning for Microsoft Office 365. Ved hjelp av kunstig intelligens, gjør applikasjonen det mulig å søke etter og lagre filene du mottar på e-post, direkte fra Outlook-innboksen.

Dette vil spare ansatte for mye tid, ettersom de slipper prosessen med å laste ned filene, finne riktig SharePoint-mappe, for så å laste opp og ned manuelt.

I Digi.no kan du lese om hvordan løsningen vår, Invo Connect gjør arbeidshverdagen enklere for norske bedrifter.

Invo Connect sparer tid og penger med smart maskinlæring

I en hektisk arbeidshverdag teller hvert klikk. Desto færre klikk du trenger for å gjøre enkle oppgaver, desto mer effektiv blir du. I stedet for å dra filer rundt i ulike programvarer og lete etter informasjon, får du alt på ett sted. Med bare ett klikk kan du lagre og dele dokumenter, e-poster og vedlegg.

Invo har hjulpet oss med effektiv datalagring, spesielt når det gjelder e-post. Søkefunksjonen er veldig fin å bruke, slik at vi kan finne tilbake til de dokumentene som vi trenger til enhver tid, sier Lars-Henrik Manengen, Prosjektleder i Stor-Oslo Eiendom.

Les mer om vår kunde Stor-Oslo Eiendom og hvorfor de bruker løsninger fra oss.

Enklere og raskere lagring er mest etterspurte funksjon til O365

I tillegg til å samle alle viktige funksjoner på ett sted, løser Invo Connect et annet problem som SharePoint-brukere over hele verden har meldt ifra om – behovet for enklere og raskere lagring. Dette er blant de mest diskuterte funksjonene i SharePoint UserVoice, et forum der SharePoint-brukere deler ideer og utfordringer, og stemmer på hverandres forslag.

Invo Connect gjør Outlook-søkene dine like gode som Google, noe som betyr at du slipper å bekymre deg for forsvunne filer. Appen lærer deg å kjenne, og bruker maskinlæring til å gi smarte lagringsforslag basert på bruksmønstrene du og kollegene dine har.

Appen er i tillegg fleksibel og funksjonaliteten videreutvikles og forbedres kontinuerlig, noe som gjør Connect til en god, langsiktig investering.


Dette får du med Invo Connect:

  • Samarbeid med kolleger på én lett tilgjengelig arbeidsflate
  • Enkel lagring av e-poster og dokumenter ved hjelp av maskinlæring
  • Søk og naviger i Microsoft 365 fra Outlook
  • Et eget varslingssenter for filer
  • Samhandle på tvers av ulike lagringsmedier, som SharePoint og Teams
  • Automatisk metadatafangst
  • Internt «Google-søk»

Lyst til å prøve Invo Connect? Bestill gratis demo.