
Invo Connect er en applikasjon integrert med Microsoft 365 som forenkler gjenfinning og lagring av selskapsinformasjon.
Ett klikk, én arbeidsflate
E post er den mest brukte kommunikasjonsformen, hvor innholdet i e-postene ofte er kritisk og lagringsverdig. Eierskap til denne type informasjon tilhører helt klart organisasjonen, men hvordan kan din organisasjon sørge for at viktig informasjon ikke blir liggende i den enkeltes Outlook?
Svaret er Invo Connect!
Med ett klikk, lagrer du e-poster og dokumenter i SharePoint og Teams. Invo Connect gjør Outlook-søkene like gode som Google. Uansett hva filnavnet er, finner Connect filen du ser etter.
Med Invo Connect, får du:
- Enkel lagring av e-poster og dokumenter ved hjelp av maskinlæring
- Søk og navigering i Microsoft 365 fra Outlook
- Enkel gjenfinning av filer basert på dine kontakter
- Automatisk metadatafangst
- Tilgang til oppdatert status på filer
- Eget varslingssenter for filer
- Én brukervennlig arbeidsflate
- Samhandling på tvers av ulike lagringsmedier
- Internt «Google-søk»
- En lavterskel inn til Microsoft 365
Våre fornøyde kunder
Istedet for å begynne å lete etter dokumenter, gjør man enkle søk og får gode treff sånn som man er vant til på Google.
Lars-Petter Østlie, CDO i Norlandia. Klikk her for å lese hele kundehistorien.
E-post kommunikasjon lagres enkelt med Invo og er tilgjengelig for hele prosjektteamet.
Tor Bjærum, Daglig leder, Sansbygg AS. Klikk her for å lese hele kundehistorien.
Vi har fått god kontroll på styrende dokumenter, bedre prosjektstyring og vi bruker mindre tid på gjenfinning og søk. For øvrig har håndtering av e-poster blitt en lek.
Einar Berggren Hansen, KS-leder, JI Bygg AS. Klikk her for å lese hele kundehistorien.