Invo headhunter to nye programmerere til sitt utviklingsteam
Både Haugen og Engelberg er nå ansatt i utviklingsavdelingen ved Invo sitt hovedkontor i Ålesund.
Invo er fremtidsrettet og sitter på veldig spennende teknologi. Det er inspirerende å være en del av selskapets ambisiøse planer fremover, forteller Engelberg.
Les også: Skal doble stablen, styrke veksten og forberede internasjonal ekspansjon
Får egne utviklingsprosjekter
De to utviklerne skal bli godt kjent med alle Invos moduler den første tiden.
Først skal vi lære om alle modulene og tilleggsfunksjonene Invo har. Deretter skal vi fordype oss i kodene bak dem. Når vi har fått en god oversikt, blir vi plassert på dedikerte utviklingsprosjekter hvor oppgaven er å videreutvikle eller bygge nye løsninger, sier Engelberg.
Bjørn Dokk Engelberg er 44 år, gift og har to barn og har 15 års erfaring fra programvareutvikling og IT fra økonomisystemet Cordel.
Les mer om Invo sine Microsoft365-løsninger og applikasjoner her.
Hektet på maskinlæring
Tony André Haugen er 33 år, gift og har fire barn. Han kommer fra rollen som programmerer i Byggmanngruppen. Noe av det han gleder seg mest til er å lære mer om Invo sin løsning for maskinlæring, Invo Connect.
Smart maskinlæring brukes til å ta over manuelt og tidkrevende arbeid knyttet til lagring av filer og e-poster. Det blir interessant å dykke ned i den koden for å se hvordan den fungerer og kan forbedres. Det er nitidig konsentrasjonsarbeid, hvor jeg tar på meg øretelefonene for å sone ut alt annet og jobbe meg gjennom kodene, sier Haugen.
Invo Connect er en sømløst integrert applikasjon til Microsoft 365 som forenkler prosessen med å søke etter, finne igjen og arkivere dokumenter mellom Outlook, SharePoint og Teams. Teknologien bruker siste generasjon kunstig intelligens og maskinlæring for å sikre god datafangst og -lagring.
Lyst til å se produktet i bruk?Se vårt mini-webinar om Invo Connect.
Lytter til kundene
Invo sin produktportefølje har vokst raskt de siste årene. I et selskap som er lidenskapelig opptatt av å forenkle arbeidshverdagen til sine kunder, er kontinuerlig forbedring og videreutvikling av brukervennlige løsninger som kundene etterspør et av selskapets viktigste oppgaver.
Gjennom etablerte brukerforum og vår feedbackportal får vi jevnlig inn tilbakemeldinger og forslag til nye funksjoner. Det er med å påvirke vår roadmap og prioritering for videre utvikling. Å sitte tett på brukerne og deres behov, er viktig for at vi skal bruke tiden vår på det som gir best opplevd verdi for kundene, forteller Haugen.
På feedbackportalen kan Invos kunder komme med forslag til forbedringer, samt stemme opp og kommentere andres forslag. Feedbackportalen ble lansert rundt årsskiftet, og har fått over 60 innspill. Utviklerteamet kan svare ut innspill direkte, eller legge de inn i utviklingsplanen.
Allerede er 15 av innspillene løst av utviklerteamet, og løsningene er gjort tilgjengelig for kundene.