Lei av å bruke tiden på rutinearbeid som kunne vært effektivisert?  

Består arbeidsdagen av tunge, manuelle prosesser som kunne vært effektivisert? Med Invo kan du redusere tiden dine ansatte bruker på rutinearbeid, slik at de heller kan bruke tiden på de tingene som øker produksjonen og skaper verdi for selskapet.  Foto: Invo AS

Invo tilbyr ulike moduler til Microsoft365 og Sharepoint som effektiviserer arbeidsdagen. Vi bruker maskinlæring og metadata for å redusere tiden du bruker på lagring, gjenfinning av dokumenter og saksbehandling. Modulene våre er utviklet i samarbeid med kundene våre, slik at vi alltid har løsningen som passer best for deg, din bedrift og bransjen.   

Invo Connect forenkler hverdagen til de ansatte 

Vår Outlook-applikasjon Invo Connect gjør lagring av e-post og vedlegg til en lek. Med ett klikk kan du lagre e-posten i riktig mappe og på riktig prosjekt. Invo Connect benytter maskinlæring, det vil si at jo mer du bruker applikasjonen desto bedre blir den. Applikasjonen husker hvor du for eksempel lagret e-post fra en spesifikk person sist, og gir deg forslag til hvor de skal lagres basert på dette. Du slipper altså å lete gjennom utallige mapper i filserveren for å finne riktig lagringsplass.   

Les også: Slik får du mer ut av Microsoft 365

Reduser risikoen for manglende dokumentasjon  

Tidsbesparelse er et nøkkelord for Invo Connect, men det er flere fordeler med å benytte applikasjonen. Enkel og effektiv lagring bidrar til at lagringsfunksjonen faktisk blir brukt og at e-posten ikke blir liggende inne i den ansattes personlige Outlook. Ved store prosjekter og avtaler er det en stor fordel å kunne bevise for eksempel avtaleendringer, om det skulle oppstå en situasjon der man må bevise at avtalen er omgjort. Benytter man Invo Connect, vil man ha logget slike type dokumenter i korrekt mappe, slik at alle i prosjektet har tilgang til tilgjengelig kommunikasjon. Har for eksempel en ansatt i prosjektet sluttet, vil de gjenværende i prosjektet fortsatt ha tilgang på all informasjon. Dette reduserer risikoen for å havne i en situasjon er man potensielt taper penger på grunn av dårlig eller manglende dokumentasjon.   

Du trenger ikke tenke på det tekniske – det tar Invo seg av  

Sitter du med en egenutviklet Sharepoint-løsning i dag, kjenner du sikkert til problemene som kan oppstå ved oppdateringer fra Microsoft. Med Invos løsninger slipper du å tenke på endringer og oppdateringer fra Microsoft. Invo sikrer at alle modulene er til enhver tid er oppdatert og fungerer optimalt sammen med Sharepoint-miljøet. Som bedrift sikrer det deg god arbeidsflyt, og systemer som fungerer når du trenger dem. Det skal være enkelt.   

Les også: Automatiske prosesser gjør arbeidsdagen lettere

Nysgjerrig på hva Invo kan tilby din bedrift?  

Invo sparer deg tid på rutinemessige oppgaver, og bidrar til å effektivisere flere manuelle prosesser. Du sparer også tid på utvikling og feilretting, samtidig som du minimerer risikoen for manglende dokumentasjon.  

Invo tilbyr bransjeløsninger og enkeltmoduler til flere bedrifter innen bygg, anlegg, energi, fagforeninger m.m.  Nysgjerrig på mer informasjon om Invo Connect og de andre modulene vi tilbyr? Ta kontakt med oss for en gratis demo.