Invo har utviklet en komplett løsning basert på Microsoft 365, som forenkler arkiveringsprosessen for saksbehandlere i interkommunal og offentlig sektor. Løsningen er et effektivt system for saksbehandling, arkiv- og dokumenthåndtering som forenkler arbeidshverdagen. I tillegg leverer Invo en prosjektmodul som sikrer flyt og struktur i alle prosjekter.
Effektiv saks- og arkivløsning i Microsoft 365
Vår saks- og arkivløsning gjør det enkelt for saksbehandlere i offentlig sektor å behandle og arkivere saker i henhold til gjeldende standarder. Saksbehandlingsverktøyet er basert på Microsoft 365 og integrert med Documaster Arkiv, som oppfyller kravene Noark 5-standarden setter til arkivering i det offentlige. Dermed kan saksbehandleren fokusere på sine ansvarsområder, med en trygghet om at arkiveringen skjer automatisk i bakgrunnen. Løsningen sørger for at alle saksbehandlere har full oversikt og enkel tilgang til all informasjon om aktuelle saker, og kan registrere, behandle og arkivere saker – alt i samme arbeidsflate.
Prosjektopprettelse med pre-definerte maler
Med Invo Prosjekt kan man enkelt opprette nye prosjekter ved hjelp av allerede definerte prosjektmaler. Dette sikrer rask prosjektoppstart og effektive arbeidsprosesser i alle ledd. Savner du full oversikt over tilganger og delinger på prosjektet, kan du med Invo Tilgangskontroll styre tilganger helt ned på dokumentnivå. Invo Prosjekt integreres med Microsoft 365 og Outlook, samt øvrige systemer dere bruker i dag. I korte trekk et verktøy som samhandler med dagens systemer, og som øker effektiviteten og kontrollen i hele prosjektleddet.
Med våre løsninger får du:
- Et enkelt og brukervennlig saksbehandlingsverktøy i Microsoft 365
- Automatisk arkivering
- En løsning utarbeidet i samarbeid med Documaster og offentlige institusjoner
- Enkel samhandling
- Enkel overføring av saker til arkiv
- Gode søk- og filtreringsmuligheter
- Tilgang til saksdokumenter fra ulike enheter
- Enkel rapportering
- Invo Prosjekt – opprett og administrer oversiktlige og fullverdige samarbeidsrom som optimaliserer arbeidsflyten i prosjektarbeidet
- Invo Connect – som forenkler lagring og gjenfinning av e-poster og filer ved hjelp av maskinlæring
- Documaster Arkiv – Noark 5 godkjent arkivkjerne
Les også tidligere sak om løsningen fra Invo og Documaster på digi.no.
Kontakt oss
Nysgjerrig på hva vi kan hjelpe deg med?
Meld deg på vårt nyhetsbrev
Informasjon behandles i henhold til vår personvernerklæring.
© Invo AS