Du søkte på:

Fant du ikke det du søkte etter? Ta gjerne kontakt med oss!

INVO Sak

Invo Sak legger til rette for mer effektiv saksbehandling, med et dynamisk og intuitivt grensesnitt. Løsningen gir tilgang til all relevant informasjon tilknyttet en sak i et vindu for full oversikt.

Gi dine brukere tilgang til all kritisk informasjon og dokumentasjon i ett og samme vindu.

INVO Sak – 1

Med Invo Sak får du:

  • Et enkelt saksbehandlingsverktøy tilgjengelig i SharePoint/Microsoft 365
  • Mulighet til å behandle saker og svare med integrert Outlook klient
  • Oversikt over alle saker med status
  • Tilgangsstyring
  • Tilgang til predefinerte maler og standardtekster med autofletting
  • Dynamiske visninger og automatisk lagring
  • Unikt saksnummer sikrer automatisk lagring av inngående og utgående henvendelser på saken
  • Full oversikt over statusrapporter
  • Tett integrasjon mot Microsoft 365

Et effektivt saksbehandlingsverktøy optimaliserer saksgangen 

Mange bedrifter bruker mye tid på ulike former for saksbehandling. Et effektivt saksbehandlingsverktøy gjør det mulig å behandle flere saker på kortere tid, noe som både er gunstig for bedriften og gir mer fornøyde kunder og samarbeidspartnere. Invo Sak gir brukerne tilgang til all relevant saksinformasjon i ett og samme vindu. Med total oversikt over status i saken og relevante aktiviteter av betydning for saksgangen, kan dere gi raskere svar på henvendelser og spørsmål.

Invo Sak har et intuitivt grensesnitt som oppdateres automatisk og gjør det enkelt å holde styr på pågående prosesser og kommende oppfølginger. Det genereres også standard rapporter som gir en god kontroll over fremdrift og registrerte saker per enhet. Dermed er saksgangen kvalitetssikret fra start til slutt.

Standardisering og automatisering reduserer behandlingstiden

Dynamiske visninger og automatisk lagring i feltene gjør at brukerne kan jobbe mer effektivt og utføre prosesser med færre klikk enn tidligere. Brukeren kan benytte seg av predefinerte maler og standardtekster med fletting av saks- og kontaktinformasjon, samt brukerstyrte signaturer. Dette gjør tidsbruken til de ansatte mer optimal og reduserer behandlingstiden.

Invo Sak gjør det enkelt for organisasjonen å fange all dokumentasjon knyttet til virksomheten gjennom standard integrasjon mot Microsoft Office og Outlook. Hver sak får et unikt saksnummer, slik at alle inngående- og utgående henvendelser kan arkiveres direkte på saken. Med Invo Connect kan saksbehandlingen også håndteres direkte fra Microsoft Outlook.

Velegnet for optimalisering av en rekke arbeidsprosesser

Invo Sak er en generisk modul og kan benyttes for å dekke flere arbeidsprosesser i en organisasjon, blant annet:

  • Support / Helpdesk / Ticketing system
  • Kundehenvendelser
  • Garanti- og reklamasjoner
  • Service
  • Ordrer og bestillinger
  • CRM

Det som gjør oss unike, er vår applikasjon Invo Connect.

Med Invo Connect er det enkelt å lagre e-poster og dokumenter i SharePoint og Teams. Invo Connect gjør Outlook-søkene like gode som Google. Uansett hva filnavnet er finner Connect filen du ser etter.