Invo Prosjekt gir rask oversikt over dokumenter, oppgaver og deltakere i et prosjekt. Viktig informasjon lagres og deles med få tasteklikk.

INVO Prosjekt
Legg til rette for bedre prosjekthåndtering i bedriften med Invo Prosjekt. Vår prosjektmodul gir dere mulighet til å opprette og administrere oversiktlige og fullverdige samarbeidsrom som optimaliserer arbeidsflyten i hvert enkelt prosjekt.

Med Invo Prosjekt får du:
- En brukervennlig prosjektportal
- «Self service» for opprettelse av nye prosjekter med noen få klikk
- Predefinerte maler for enkel oppstart av nye prosjekter
- Ingen begrensning på antall prosjekter som kan opprettes
- Enkel lagring og gjenfinning av dokumenter
- Ekstern samhandling
- Versjonskontroll, arbeidsflyt og deling
- Enkel tilgangs- og rettighetsstyring
- Tett integrasjon mot Microsoft Teams
For en enda mer smidig prosjektgjennomføring kan dere også bygge på Invo Prosjekt med Invo Prosjektstyringsverktøy.
Strømlinjeformet opprettelse av nye prosjekter
Invo Prosjekt gjør det enkelt å holde oversikt over prosjektene som pågår i virksomheten. Ved å strømlinjeforme opprettelsen av prosjekter med predefinerte mappestrukturer kommer teamet raskt i gang og kvaliteten på prosjektet heves. Deltakerne kan enkelt og mer effektivt samhandle med hverandre, skaffe seg oversikt og styre i samme retning.
Prosjektmodulen kan integreres med Microsoft Office og Outlook, samt andre programmer og løsninger dere benytter. Dette gir umiddelbare gevinster, blant annet mer effektive arbeidsprosesser.
Rik funksjonalitet for mer effektivt samarbeid
Gjennom funksjonen «Self service» kan dere opprette og administrere oversiktlige og fullverdige prosjektrom for intern og ekstern samhandling i SharePoint og Teams. I prosjektrommet samler teamet all dokumentasjon knyttet til prosjektet. Alle deltakerne får rask tilgang til dokumenter, e-poster, oppgaver og annet de trenger for å utføre oppgaver innenfor sine ansvarsområder.
Les også: "Tre enkle steg som gir en vellykket utrulling av Teams"
Med rik funksjonalitet på dokumentnivå vil deltakerne til enhver tid ha oversikt over status på prosjektet og de seneste versjonene av all dokumentasjon. De kan enkelt samhandle med hverandre, og jobbe sammen i ett og samme dokument. Dette øker kvaliteten på arbeidet som utføres og bidrar til å optimalisere prosjektgjennomføringen.
INVO Tilgangskontroll
Invo Tilgangskontroll er en tilleggsapplikasjon som forenkler administrasjon og gir en god oversikt over interne og eksterne tilganger på mapper og filer i MS SharePoint og Office 365.
Kontakt oss
Nysgjerrig på hva vi kan hjelpe deg med?
P.B. 8210,
6022 Ålesund