Invo rigger seg for videre vekst i 2022

- Vi ser at det er et stort behov for våre løsninger blant private og offentlige virksomheter. Nå rigger vi oss for videre vekst i 2022 og ansetter to nye Solution Sales Advisors, sier Roberth Klemetsen, administrerende direktør i Invo.

Invo fortsetter veksten. Nå har selskapet ansatt Werner Pedersen og Rolf Jakobsen i avdelingen for Salg og Marked. Løsningsselgerne gjennomgår nå et omfattende onboardingsprogram, slik at de er klare til å ta imot selskapets nye kunder i 2022.

̶  Vi har blitt tatt utrolig godt imot. I tillegg til å få grundig opplæring i produktene og løsningene, har vi fått møte utviklerne og prosjektlederne som vi skal jobbe sammen med. Ledelsen er svært opptatt av å bygge gode kundeteam og dyrke delingskulturen i selskapet. Dette har vært en inspirerende start, forteller Pedersen.

Forkjærlighet for effektivitet

Werner Pedersen kommer fra rollen som kundeansvarlig i Dream Broker. Her har han jobbet med cybersikkerhet og store offentlige virksomheter. Med bakgrunn som sersjant og lagfører i Hæren, har han en helt egen forkjærlighet for effektivitet.

̶  Forenkling, tydelighet og effektivitet ligger mitt hjerte nært. Å jobbe med kontinuerlig forbedring av prosesser og rutiner har preget meg hele karrieren. Jeg er på evig jakt etter hvordan jobbe smartere, enklere og mer tidsbesparende. Derfor falt jeg for Invo og løsningene vi leverer, forteller Pedersen.

Gleder seg til å møte kundene

Rolf Jakobsen har lang erfaring med porteføljeledelse og salg mot bedriftsmarkedet. Blant annet har han jobbet med løsninger for fiberinfrastruktur, energioptimalisering, samt digitale systemer for bygg- og anleggsbransjen.  Nå gleder han seg til å møte kundene.

̶  Digitalisering er viktigere enn noen gang. Å få jobbe i et selskap som er helt i front på digitalisering, er alfa og omega. Det betyr at vi faktisk kan utgjøre en reell forskjell for verdiskapingen deres, sier Jakobsen.

Han ser spesielt frem til å jobbe sammen med kundene for å utvikle de gode løsningene.

̶  Invo sine kunder involveres i utviklingsprosessen. De kjenner virksomheten sin best. Det tekniske aspektet ved å kjøpe et dokumenthåndteringssystem, er det relativt enkelt. Det viktigste er å få med de som skal bruke systemet. Løsningene kundene velger må forenkle hverdagen til alle som skal jobbe med det, forteller Jakobsen.

Sikrer kvalitet og smidig overlevering

Både Pedersen og Jakobsen har fått tildelt hver sin erfarne mentor som vil bidra med erfaringsoverføring og faglig støtte. Sammen med prosjektlederne og utviklerne, skal løsningsselgerne sørge for at kvalitet og overlevering av løsning til kundene skjer i henhold til beste praksis.

̶  Selv om Invo ikke er så store, er vi ikke lettvektere når det kommer til kompetanse. Vi tar med tekniske ressurser og prosjektledere ved behov. Da får vi stilt de riktige spørsmålene slik at kundene får presentert løsninger som er tilpasset deres behov. Slik sikrer vi en god forståelse av kundens forretning, smidig overlevering og god oppfølging i implementeringsfasen, avslutter Pedersen.

Les også: «Invo styrker kompetansen på prosjektledelse»

For ytterligere spørsmål:

Roberth Klemetsen, CEO i Invo, roberth@invo.no
Werner Pedersen, Solution Sales Advisor, werner@invo.no
Rolf Jakobsen, Solution Sales Advisor, rolf@invo.no