Du søkte på:

Fant du ikke det du søkte etter? Ta gjerne kontakt med oss!

211207Invo 0927 FJ

Oversiktlig og effektiv saksbehandling

Invo Sak gir organisasjonen en effektiv plattform for samhandling i saker tilknyttet virksomheten.

Med Invo Sak får du:

  • Et enkelt saksbehandlingsverktøy i SharePoint, med mulighet for integrasjon med Outlook for behandling av saker

  • God oversikt over alle saker, der sakene kan enkelt tilgangsstyres

  • Tilgang til predefinerte maler og standardtekster

  • Unike saksnummer som sikrer automatisk lagring av inngående og utgående henvendelser på saken

Et effektivt saksbehandlingsverktøy optimaliserer saksgangen 

Mange bedrifter bruker mye tid på ulike former for saksbehandling. Et effektivt saksbehandlingsverktøy gjør det mulig å behandle flere saker på kortere tid, noe som både er gunstig for bedriften og gir mer fornøyde kunder og samarbeidspartnere. Invo Sak gir brukerne tilgang til all relevant saksinformasjon i ett og samme vindu. Med total oversikt over status i saken og relevante aktiviteter av betydning for saksgangen, kan dere gi raskere svar på henvendelser og spørsmål.

 

Les mer: Bransjeløsning for fagforeninger og medlemsorganisasjoner

 

Invo Sak har et intuitivt grensesnitt som oppdateres automatisk og gjør det enkelt å holde styr på pågående prosesser og kommende oppfølginger. Det genereres også standard rapporter som gir en god kontroll over fremdrift og registrerte saker per enhet. Dermed er saksgangen kvalitetssikret fra start til slutt.

Standardisering og automatisering reduserer behandlingstiden

Dynamiske visninger og automatisk lagring i feltene gjør at brukerne kan jobbe mer effektivt og utføre prosesser med færre klikk enn tidligere. Brukeren kan benytte seg av pre-definerte maler og standardtekster med fletting av saks- og kontaktinformasjon, samt brukerstyrte signaturer. Dette gjør tidsbruken til de ansatte mer optimal og reduserer behandlingstiden.

 

Invo Sak gjør det enkelt for organisasjonen å fange all dokumentasjon knyttet til virksomheten gjennom standard integrasjon mot Microsoft Office og Outlook. Hver sak får et unikt saksnummer, slik at alle inngående- og utgående henvendelser kan arkiveres direkte på saken. Med Invo Connect kan saksbehandlingen også håndteres direkte fra Microsoft Outlook.

INVO Sak – 1

Velegnet for optimalisering av en rekke arbeidsprosesser

Invo Sak er en generisk modul og kan benyttes for å dekke flere arbeidsprosesser i en organisasjon, blant annet:

  • Support / Helpdesk / Ticketing system
  • Kundehenvendelser
  • Garanti- og reklamasjoner
  • Service
  • Ordrer og bestillinger
  • CRM

Les også: 3 ting du kan bruke Invo Sak til

INVO Sak

Invo Sak legger til rette for mer effektiv saksbehandling, med et dynamisk og intuitivt grensesnitt. Løsningen gir tilgang til all relevant informasjon tilknyttet en sak i et vindu for full oversikt.

Kontakt oss

Nysgjerrig på hva vi kan hjelpe deg med?

Fyll ut skjemaet, så tar vi kontakt!