Du søkte på:

Fant du ikke det du søkte etter? Ta gjerne kontakt med oss!

Invo Prosjekt

Smidig prosjektstyring i SharePoint

Invo Prosjekt effektiviser prosjektene dine med en brukervennlig løsning som forenkler oppstart, samhandling og dokumenthåndtering – alt integrert i Microsoft SharePoint. Invo prosjekt gir rask oversikt over dokumenter, oppgaver og deltakere i et prosjekt. Viktig informasjon lagres og deles med få tasteklikk.

  • Rask prosjektopprettelse med predefinerte maler og mappestrukturer
  • Smart dokumenthåndtering med versjonskontroll og forhåndsvisning
  • Enkel tilgangs- og rettighetsstyring for trygg deling av filer
  • Sømløs integrasjon med Microsoft Teams for bedre samarbeid
  • Utvid med Invo Prosjektstyringsverktøy for full kontroll over oppgaver og tidsfrister

Vil du lære mer om hvordan Invo Prosjekt kan effektivisere dine prosjekter? Ta kontakt med oss for en prat, eller for å få en demonstrasjon av hvordan løsningen kan fungere for akkurat din bedrift.

Invo Prosjekt samler all informasjon i ett system 

 

Er du lei av å lete etter informasjon i ulike systemer? Med Invo Prosjekt får du alt samlet på ett sted. Du slipper å bruke tid på å søke etter dokumenter, og systemet sørger for at informasjon alltid er lett tilgjengelig for deg og teamet ditt.

 

Automatiserte prosesser for mindre dobbeltarbeid

 

Opprettelse av prosjekter, struktur, oppgaver og maler kan være tidkrevende. Invo Prosjekt automatiserer disse oppgavene, slik at du slipper dobbeltarbeid og alltid har tilgang til eksisterende maler og dokumenter.

Ekstern deling og tilgangskontroll

 

Med Invo Prosjekt blir det enkelt å samarbeide og dele dokumenter på en trygg måte. Du får full oversikt over tilganger, og kan enkelt legge til eller fjerne personer ved behov. Dette sikrer at informasjon alltid er tilgjengelig for de riktige personene.

 

Søk og gjenfinning av informasjon

 

Med Invo Prosjekt ligger all informasjon lett tilgjengelig. Dette gir bedre brukeropplevelse, en mer effektiv arbeidsflyt og økt tillit til at informasjonen er oppdatert og korrekt. 

 

 

— Invo støtter opp om vår kjernevirksomhet, og med gode integrasjoner mot andre systemer, får vi jobbet mer strukturert i en arbeidsflate. I det et prosjekt opprettes i økonomisystemet, opprettes det samtidig i Invo. Det sparer oss for mye dobbeltarbeid.

Palma Kristin Larsen

Palma Kristin Larsen

Seksjonsleder for Prosjektstøtte, Niva

— Med Invo har vi følt oss sett, og vi har fått mange gode råd i forkant av signering, og underveis i samarbeidet. Invo var opptatt av å finne den kombinasjonen som passet oss best. Det gir oss trygghet, og en tillit til Invo som samarbeidspartner.

Rebekka Smeland

Rebekka Smeland

Organisasjonssjef, Contur AS

— Vi trengte en løsning som fungerte, og som vi kunne ta i bruk raskt. Det var viktig for oss at løsningen ikke gikk på kompromiss med etablerte arbeidsmetoder eller pågående prosjekter. Med Invo fant vi en løsning som var enkel å implementere, passet våre behov, og som i tillegg samlet all dokumentasjon i én portal - i skyen.

Erica Bladh

Erica Bladh

IT-arkitet, GK

— Invo har hjulpet oss med å få oversikt over dokumentasjon og prosjekter. Etter at vi gikk over i skyen, har det også vært lettere for Invo å hjelpe oss med endringer inne i løsningen. Vi ønsker å ha mest mulig hyllevarestandard på løsningene våre, og det får vi med Invo. Invo er, sammen med økonomisystemet og HR-systemet, et av kjernesystemene våre.

Erling Hauge

Erling Hauge

Direktør IKT, HRP

Kontakt oss

Invo effektiviserer din hverdag

Ta kontakt med oss for å høre hvordan løsningene kan fungere for akkurat din bedrift og bransje.