
Gi dine ansatte tilgang til en brukervennlig startside med brukeren i fokus og en kommunikasjonsportal som fremmer deling av informasjon i bedriften.
Dette får du:
- Et brukervennlig og moderne startside i SharePoint
- Rask implementering av standard funksjonalitet
- Publisering av nyheter og oppdateringer
- Sosial samhandling
- Kontaktregister
- Lenker til virksomhetskritiske støttesystemer
- Rettighetsstyring
- Tilgang fra ulike arbeidsflater
En standardisert startside i Microsoft 365 gir dere en stor grad av fleksibilitet og man kan komme raskt i gang. Startsiden kan legge til rette for informasjon- og kunnskapsdeling internt i organisasjonen ved å aktivere nyhetspublisering på forsiden. Da blir det enklere å distribuere felles informasjon og oppdateringer til de ansatte – på lik linje som i et intranett.
Invo Start blir både startsiden og knutepunktet for selskapets systemer hvor brukeren kan få tilgang til andre moduler i SharePoint og få en enkel inngangsport til andre støtte- og fagsystemer. Grunnpakken består av et kontaktregister som kan benyttes til å opprette kontakter, både selskaper og kontaktpersoner. Kontaktregisteret er navet i løsningen, og knytter alle Invo moduler til en kontakt, være seg et prosjekt, en sak og kontrakt.
I kombinasjon med andre moduler som for eksempel Invo Prosjekt, vil brukeren få tilgang til sine prosjekter, siste dokumenter og delegerte oppgaver på tvers av alle prosjektene, fra start.
Tilgjengelige Add-Ons
Add-Ons
INVO Brreg
Invo Brreg er et integrert verktøy i Invo Solution hvor bedriften din kan hente juridisk riktig informasjon på alle selskap (kun...
Add-Ons
INVO Malbibliotek
Invo Malbibliotek er en tilleggsmodul som forenkler, kvalitetssikrer og effektiviserer distribusjon av bedriftens maler i MS Share...
Add-Ons
INVO Tilgangskontroll
Invo Tilgangskontroll er en tilleggsapplikasjon som forenkler administrasjon og gir en god oversikt over interne og eksterne tilga...