– Invo tilbyr programmer som de fleste er helt avhengig av i løpet av en arbeidsdag. Det er veldig enkle systemer, men som gjør arbeidsflyten mye mer effektiv. Tilgangskontrollen er jo bare helt genial, sier Susanne.
Invo ansetter ny Customer Success Manager
Susanne Isaksson ivrer etter å bli kjent med Invos kunder i sin nye rolle som Customer Success Manager. Foto: Invo
– Susanne har et indre driv for at kundene til enhver tid skal være fornøyde. Hun trigges av utfordringen som ligger i å finne ut hvordan Invo skal jobbe for å skape gode kundeopplevelser. Det er utrolig viktig for oss. Vi er derfor veldig glade for å få Susanne med på laget, sier Roberth Klemetsen, administrerende direktør i Invo.
Isaksson har lang erfaring fra kundeservice blant annet fra Nordea finans, Citibank, SEB og Visma. Da hun så stillingsutlysningen til Invo, ble hun umiddelbart nysgjerrig.
– Det var en nyopprettet stilling, og Invo skrev at de var på utkikk etter noen med en brennende interesse for kundetilfredshet og softwareløsninger. Jeg følte instinktivt at vi var en god match, og at jeg hadde mye å bidra med. Min arbeidserfaring og ulike roller gjennom karrieren gjør meg godt rustet til denne stillingen, sier hun
– Det jeg liker aller best er at jeg kan være med å forme stillingen og arbeidshverdagen min selv, legger hun til.
Gleder seg til å bli kjent med kundene
Susanne har blitt tatt godt imot, og er veldig fornøyd med sine første to uker i ny jobb.
– Det har vært en veldig strukturert og godt organisert oppstartsperiode. Første uken ble vi invitert til hovedkontoret i Ålesund for å hilse på kollegaene som sitter der, forteller hun.
Til nå har hun brukt mye tid på å sette seg inn i hvordan produktene fungerer og hvordan Invo arbeider sammen med kundene sine. Men hun gleder seg veldig til å bli operativ, og sette skikkelig i gang med det hun er ansatt for å gjøre.
– Det er veldig viktig for meg å forstå produktene vi leverer, og hva vi løser for kundene våre. Jeg har brukt mye tid på å lese meg opp på modulene Invo tilbyr, og ikke minst hvordan de brukes. Det er viktig for at jeg skal kunne yte det beste til våre kunder, sier hun.
– Jeg gleder meg veldig til å faktisk kunne se resultater. Fremover vil jeg jobbe med å kontakte kunder og høre på deres tilbakemeldinger om produktene og kundeopplevelsen de har med oss, sier hun med et smil om munnen.