Du søkte på:

Fant du ikke det du søkte etter? Ta gjerne kontakt med oss!

Senior løsningsselger

Bli vår neste løsningsselger i et ledende SaaS-selskap!

 

Invo tilbyr en komplett IT løsning for dokumenthåndtering, med de mest fleksible løsningene i markedet.

 

Invo er en ledende leverandør av verdiøkende løsninger for prosess- og dokumenthåndtering basert på Microsoft Sharepoint. Gjennom vår løsning gjør vi våre kunder mer effektive og strukturerte i hverdagen. Vi har smarte løsninger for lagring, strukturering og gjenfinning av dokumenter/eposter som knyttes sammen i våre systemer. Vi er en gründerbedrift som har vokst raskt og nå tilrettelegger vi for videre vekst. Selskapet har rundt 30 ansatte fordelt på hovedkontoret i Ålesund og salgskontoret i Oslo. Invo har en sunn og god økonomi som gir oss muligheter til videre vekst.

 

Våre verdier er: Kvalitet, Forenkling, Fremoverlent, Innovativ

Trigges du av å jobbe mot ambisiøse mål i et raskt voksende selskap?

INVO AS er Norges største programvarehus for dokumenthåndteringsløsninger i Microsoft 365. Vi skaper struktur og kontroll på dokumenter, slik at våre kunder slipper frustrasjon og unødvendige kostnader. Våre løsninger er spesielt tilpasset bransjer som bygg og anlegg, energi og kraft, konsulentbransjen, SMB, foreninger, organisasjoner og offentlig sektor.

 

Som senior løsningsselger, vil du være en nøkkelspiller i vår salgsavdeling i Oslo. Du vil ha ansvar for å identifisere og utvikle nye forretningsmuligheter hos nye kunder, samt bygge sterke relasjoner med våre eksisterende kunder. Rollen innebærer både nysalg og utvikling av eksisterende kunder, med fokus på å tilby markedets smarteste løsninger.

 

Vi tilbyr en spennende mulighet med konkurransedyktig lønn og en attraktiv provisjonsløsning. Hos oss får du fleksibel arbeidstid og muligheten til å jobbe hjemmefra. Du vil bli en del av et dynamisk og inkluderende arbeidsmiljø som verdsetter mangfold og samarbeid. Vi legger stor vekt på både faglig og personlig utvikling, og tilbyr gode pensjons- og forsikringsordninger for å sikre din fremtid. Bli med oss og ta del i en arbeidsplass hvor du kan vokse og trives!

 

Ansvarsområder:

  • Identifisere og kontakte potensielle kunder
  • Gjennomføre produktdemonstrasjoner og presentasjoner
  • Utarbeide tilbud og forhandle kontrakter
  • Bygge og vedlikeholde sterke kunderelasjoner
  • Samarbeide med tekniske team for å sikre kundetilfredshet
  • Pipeline management og månedlige forecast-møter
  • Oppnå salgsmål og budsjetter

Kvalifikasjoner:

  • Erfaring med verdibasert løsningssalg innen SaaS området
  • Dokumentert salgsoppnåelse i lignende selskaper
  • Sterke kommunikasjons- og forhandlingsevner
  • Evne til å forstå og formidle tekniske konsepter
  • Resultatorientert med en proaktiv tilnærming
  • Vet at riktig- og høyt aktivitetsnivå er en suksessfaktor
  • Flytende i norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig

Vi ser etter en lagspiller som trives med å være en kremmer og som ønsker å bidra til selskapets videre vekst. Du er uredd og nysgjerrig av natur, og har evnen til å ta ansvar for egen suksess. Du motiveres av ambisiøse mål og ser muligheter der andre ser begrensninger. I tillegg er du dyktig til å kartlegge og analysere kundens behov. Hvis dette beskriver deg, vil vi gjerne høre fra deg!

Har du spørsmål knyttet til rollen eller selskapet, tar du kontakt med våre rådgivere i Skagerak Consulting, seniorrådgiver Trond Boe-Tangen 917 43 800 eller seniorrådgiver Anders Beichmann 958 14 525.

 

For å unngå bedrageriforsøk, vil vi presisere at vi aldri ber om BankId-informasjon i søknadsprosessen.

 

Skagerak Consulting AS er et unikt, tverrfaglig rådgivningsmiljø. Vi jobber med å utvikle mennesker og organisasjoner for å skape varige forbedringer og verdier i offentlige og private virksomheter. Vårt arbeid er basert på en kombinasjon av dokumentert metodikk, praktisk erfaring og en god porsjon sunn fornuft.

Les mer om Skagerak Consulting AS her: www.skc.no