Invo Sak
Oversiktlig og effektiv saksbehandling
Invo Sak gir organisasjonen en effektiv plattform for samhandling i saker tilknyttet virksomheten.
Med Invo Sak får du:
- Et enkelt saksbehandlingsverktøy i SharePoint, med mulighet for integrasjon med Outlook for behandling av saker
- God oversikt over alle saker, der sakene kan enkelt tilgangsstyres
- Tilgang til predefinerte maler og standardtekster
- Unike saksnummer som sikrer automatisk lagring av inngående og utgående henvendelser på saken
Invo Sak legger til rette for mer effektiv saksbehandling, med et dynamisk og intuitivt grensesnitt. Løsningen gir tilgang til all relevant informasjon tilknyttet en sak i et vindu for full oversikt.
Effektiv saksbehandling
Invo Sak er et effektivt saksbehandlingsverktøy som gjør det mulig å behandle flere saker på kortere tid, noe som både er gunstig for bedriften og gir mer fornøyde kunder og samarbeidspartnere.
Intuitivt grensesnitt for kvalitetssikret saksgang
Invo Sak har et intuitivt grensesnitt som oppdateres automatisk og gjør det enkelt å holde styr på prosesser og oppfølginger. Det genereres også standardrapporter som gir god kontroll over fremdrift og registrerte saker.
Total oversikt over saksinformasjon
Brukerne får tilgang til all relevant saksinformasjon i ett og samme vindu. Med total oversikt over status i saken og relevante aktiviteter av betydning for saksgangen, kan dere gi raskere svar på henvendelser og spørsmål.
Enkel dokumenthåndtering med unike saksnumre
Det er enkelt å knytte all dokumentasjon til virksomheten gjennom integrasjon mot Microsoft Office og Outlook. Hver sak får et unikt saksnummer, slik at alle inngående- og utgående henvendelser kan arkiveres riktig.
– De ansatte er flinke til å bruke systemet, noe som tyder på at det er intuitivt og enkelt å bruke. Det er sjeldent jeg må bistå, så det er veldig positivt. Den generelle tilbakemeldingen er også at folk er fornøyd, og at løsningen er brukervennlig.
Hilde Thomassen
Fagleder arkiv
— Som nevnt ble det forrige systemet for saksbehandling brukt til mye forskjellig, men nå har vi et system som kun tar for seg dette. Det har gjort at det har blitt mer brukervennlig, og de fleste avdelinger har nå tatt dette i bruk - inkludert oss her på IT-avdelingen. Nå sparer vi både tid, og arbeidsflyten blir mye mer effektiv. Vi kan nå enkelt få en total oversikt over alle saker, for så å fordele de imellom oss. I tillegg er det blitt enklere å samarbeide om saker, ettersom alt informasjon ligger lagret sentralt.
Terje Wahl
IT-ansvarlig
Kontakt oss
Invo effektiviserer din hverdag
Schweigaardsgate 16, 0191 Oslo
Meld deg på vårt nyhetsbrev
Informasjon behandles i henhold til vår personvernerklæring.
© Invo AS