
Gi dine brukere tilgang til all kritisk informasjon og dokumentasjon i ett vindu. Med integrasjon mot Office 365, sikrer organisasjonen en effektiv samhandlingsplattform på alle sakene tilknyttet virksomheten.
Dette får du:
- Et enkelt saksbehandlingsverktøy – tilgjengelig i SharePoint/Office 365
- Mulighet til å behandle saker og svare med integrert Outlook klient
- Oversikt over alle saker med status
- Tilgangsstyring
- Nøkkelinformasjon, dokumenter, e-poster, oppgaver og historisk data samlet en plass
- Tilgang til pre-definerte maler og standardtekster med autofletting
- Dynamiske visninger og automatisk lagring
- Unikt saksnummer sikrer automatisk lagring av inngående- og utgående henvendelser på saken
- Full oversikt over statusrapporter
- Tett integrasjon mot Office 365 med Single Sign-on
- Invo Connect
Brukeren får tilgang til all relevant informasjon tilknyttet en sak i ett vindu. I et intuitivt grensesnitt som oppdateres dynamisk, vil brukeren få en total oversikt og mulighet til å utføre flere arbeidsoppgaver samtidig. Det er enkelt å holde styr over prosessene/stadiene og oppfølgninger som skal gjøres på sakene. Dette medfører til at saksgangen er kvalitetssikret fra start til slutt.
Antall klikk går betraktelig ned med dynamiske visninger og automatisk lagring i feltene. Behandlingstiden blir redusert som følge av at brukeren kan benytte seg av pre-definerte maler og standardtekster med fletting av saks- og kontaktinformasjon, samt brukerstyrte signaturer.
Invo Sak gjør det enkelt for organisasjonen å fange all dokumentasjon tilknyttet virksomheten med standardintegrasjoner mot Microsoft Office og Outlook. Med et unikt saksnummer, arkiveres alle inngående- og utgående henvendelser direkte på saken. Med Invo Move, kan saksbehandlingen håndteres direkte fra Microsoft Outlook.
Det er enkelt å styre tilganger og rettigheter i saksløsningen. Tilgangene kan styres på overordnet nivå tilpasset rollene i virksomheten eller på utvalgte saker.
Saksløsningen genererer standard rapporter i løsningen som gir en god kontroll over registrerte saker per enhet samt fremdrift på sakene.
Invo Sak er en generisk modul og kan benyttes for å dekke flere arbeidsprosesser i en organisasjon, som blant annet:
- Support / Helpdesk / Ticketing system
- Kundehenvendelser
- Garanti – og reklamasjoner
- Service
- Ordre / bestillinger
- CRM
Tilgjengelige Add-Ons
Add-Ons
INVO Brreg
Invo Brreg er et integrert verktøy i Invo Solution hvor bedriften din kan hente juridisk riktig informasjon på alle selskap (kun...