Det er sjeldent at man får lavere utgifter ved implementering av nye systemer, men det har vi faktisk fått med Invo.

Morten Henriksen
Leder for Kalkulasjon og Prosjektstøtte, Hersleth Entreprenør AS

Basert på erfaringene vi hadde fra bruk av de andre systemene, visste vi at vi hadde behov for en onlineløsning som var tilpasset våre behov. Derfor var vi veldig positive når Invo tok kontakt med oss og presenterte sin løsning. Det at Invo baserte seg på SharePoint var også et stort pluss, ettersom dette var noe vi allerede abonnerte på gjennom Microsoft 365.

Det var i tillegg viktig for oss å kunne integrere systemet med Office-programmene vi allerede brukte. Ute i prosjektene bruker vi for eksempel Outlook svært mye, og vi har derfor et behov for å kunne lagre e-poster og filer i et strukturert system, samt kunne dele dette med andre relevante aktører ved behov.

Fleksibiliteten var også et viktig element, og det er en fordel at vi kan gjøre tilpasninger til den enkelte bruker. Vi trenger bare be om en liten justering her og der, og så får vi det. Det er veldig kjekt å vite at vi ikke er låst til ett system. I tillegg er det en luksus å kunne ha alt tilgjengelig på alle enheter, uansett om det er PC, mobil eller nettbrett.

Det har vært veldig få tilbakemeldinger fra brukerne på utfordringer de har, som jo i seg selv er et godt tegn. Når det i så fall har dukket opp, har vi fått hurtig og god hjelp av Invo. Det har gjort jobben min lettere, og arbeidshverdagen mer effektiv for brukerne

Jeg vil også legge til at det er svært positivt at Invo hele tiden videreutvikler sine verktøy. Inntrykket jeg får er at dere hele tiden er på utkikk etter å finne bedre løsninger, og ikke slår dere tilfreds. Det gir oss som kunde merverdi.

Les mer: Hersleth Entreprenør fikk reduserte kostnader og bedre arbeidsflyt med Invo

Hersleth Entreprenør AS