Norsk Teknisk Installasjon signerer med Invo
- Vi tror Invo sine løsninger vil gi en god merverdi for våre ansatte, sier operativ leder Aleksander Frost Røine i det tekniske entreprenørselskapet Norsk Teknisk Installasjon AS (NTI). Her illustrert i form av NSD, hvor NTI skal levere sanitæranlegg og sprinkleranlegg til nytt sykehus i Drammen. Foto: Norsk Teknisk Installasjon AS.
Den tekniske entreprenøren innen VVS, energi og inneklima har inngått avtale med Invo om bruk av de fleste modulene i Invos produktkatalog, deriblant Invo Start, Invo Prosjekt,Invo Prosjektstyringsverktøy,Invo Dokumentsenter,Invo Kvalitetssystem, Invo Sak, Invo KontraktogInvo Connect.
NTI har over 150 ansatte, men utfører 250 årsverk sammen med sine samarbeidspartnere. Selskapet leverer prosjektering og installasjon av teknikkområdene sanitær, energianlegg for varme og kjøling, sprinkleranlegg, ventilasjon og inneklima, automasjon og VA-anlegg.
Derfor valgte NTI Invo
Invo kom best ut med funksjonelle løsninger som var relevante for oss som selskap. Funksjonene virker intuitive og tilrettelegger for at brukeren enkelt kan endre ting selv. Det er alfa og omega for oss som et dynamisk selskap, hvor ting stadig er i utvikling og endring, forteller Røine.
I tillegg til funksjonalitet, var pris også en viktig hygienefaktor for NTI i valg av løsning.
Den skalerbare prismodell til Invo hensyntar selskapet vi er i dag, og hvor selskapet skal i fremtiden, sier Røine.
Verktøy som spiller brukerne gode
Selskapets spesialkompetanse er prosjektrådgivning og utvikling av prosjekter i samarbeid med offentlige og private byggherrer, totalentreprenører og side-entreprenører. I slike prosesser, gjelder det å tilrettelegge for effektive arbeidsprosesser.
Vi ønsker å forenkle dokumenthåndteringen i våre prosjekter. Gjennom å kunne ha alt på én arbeidsflate, gjør vi det enkelt for brukerne våre. Med gode verktøy, spiller vi de gode, forteller Røine.
Les også:«5 grunner til at din bedrift trenger et prosjektstyringsverktøy».
Fikk pusterom til å prioritere det viktigste
NTI er godt fornøyde med prosessen, hvor de var i kontakt med flere selskaper om valg av løsning.
Det har vært aktiv oppfølging gjennom hele kundereisen. Vi har følt oss godt ivaretatt av Invo. De har gitt oss pusterom til å modnes i prosessen underveis, slik at vi har fått prioritere det som var viktig for oss, sier Røine.
Nå ser de frem til å implementere de nye løsningene.
Forventningen fremover er at Invo fortsetter med den gode oppfølgingen vi har fått til nå, og at de ulike modulene innfrir på enkelt brukergrensesnitt og gode funksjoner, avslutter Røine.